2022_07_barton_top_foto

3

Lata

Gwarancji

Barton
Stratos
Cena: 14 999 zł
14 300 zł
2022_07_barton_top_foto

Barton Stratos

Pozwól sobie na więcej

Barton Stratos. Neoklasyk dla wymagających

Barton Stratos to zachwycająca stylistycznie nowość w gamie motocykli klasy 125 cm3 na 2023 rok, która poszerza naszą ofertę o pojazd z kategorii modnych i pożądanych obecnie neoklasyków.

Stratos 125 jest propozycją skierowaną do wymagającego nabywcy, szukającego w pojeździe wyjątkowego połączenia klasyki z nowoczesnością. To odpowiedź projektantów na potrzeby nowego pokolenia motocyklistów poszukujących połączenia tradycyjnej formy ze współczesnymi rozwiązaniami.

Idealnie wpisuje się w potrzeby posiadaczy samochodowego prawa jazdy zainteresowanych przesiadką na własny jednoślad, jak i doświadczonych motocyklistów szukających niebanalnego motocykla, który pozwoli wyróżnić się w ulicznym tłumie.

Eleganckie elementy nadwozia doskonale łączą się z wytrzymałą konstrukcją pojazdu, najnowszymi rozwiązaniami i zaawansowaną technologią, którą znajdziemy na pokładzie motocykla. Nowoczesny i sprawdzony silnik firmy Zongshen (stosowany również w modelu Blade-R), smakowite detale, pełne oświetlenie LED z pływającymi kierunkowskazami czy 5-calowy, nowoczesny wyświetlacz LCD z Bluetooth w dwóch wariantach podświetlania matrycy to rozwiązania stosowane do tej pory jedynie w klasie motocykli premium. Z ciekawostek należy podkreślić to, że na zaawansowanym panelu wskaźników, poza podstawowymi parametrami pojazdu, odczytamy także dane specjalne jak osiągniętą prędkość maksymalną podróży czy przyspieszenie od 0 do 60 km/h.

Jednostka, która napędza tego nietuzinkowego scramblera to nowoczesny, jednocylindrowy, czterosuwowy, zasilany wtryskiem i chłodzony cieczą silnik o pojemności 124,2 cm3 , generujący maksymalną moc 14,3 KM przy 9000 obr./min. Umożliwia on osiągniecie prędkości maksymalnej na poziomie 110 km/h.

Co do reszty wyposażenia Stratosa, znajdziemy tu wydajne i komfortowe zawieszenie oparte na klasycznym przednim widelcu i świetnie wkomponowanym pod tylną kanapą amortyzatorze centralnym. Hamulce z dużą przednią tarczą o średnicy 330 mm i układem CBS, 17-calowe koła oraz ogumienie firmy CST gwarantują stabilne, pewne i bezpieczne prowadzenie się na każdej drodze oraz możliwość szybkiego wyhamowania maszyny w razie pojawienia się nieprzewidzianej sytuacji. Duży skok zawieszenia daje możliwość zamontowania opon dualowych czy nawet terenowych, przez co przeznaczenie motocykla staje się jeszcze bardziej uniwersalne. Wygodna i szeroka kanapa, położona na wysokości 810 mm, sprawia, że w segmencie 125 jest to bardzo ciekawa propozycja także dla wyższych kierowców.

Barton Stratos 125 to dobre osiągi i najlepsze rozwiązania połączone z  niepowtarzalnym wyglądem. To również gwarancja niezapomnianych wrażeń w codziennym użytkowaniu.

Testy i recenzje

Test i prezentacja Barton Stratos |motocykle125.pl
Test i prezentacja Barton Stratos |motocykle125.pl
BARTON STRATOS 125. MIŁA NIESPODZIANKA
BARTON STRATOS 125. MIŁA NIESPODZIANKA
Najładniejsza 125-tka? Barton Stratos 125
Najładniejsza 125-tka? Barton Stratos 125
Barton Stratos – mocarz, a do tego ładny
Barton Stratos – mocarz, a do tego ładny
Barton Stratos. Najładniejszy Barton jakiego widzieliśmy?
Barton Stratos. Najładniejszy Barton jakiego widzieliśmy?
Dane techniczne
Silnik
Pojemność
124 cm3
Moc maksymalna
14,3 KM / 9000 obr./min.
Taktowanie i cylindry
4T, jednocylindrowy
Rozruch
elektryczny
Chłodzenie
cieczą
Skrzynia biegów
Manualna, 6-biegowa
Pokaż więcej