Dirt bike Barton MZK 250: Offroad na pełnym gazie!

Trzy, dwa, jeden, START! Czas rozpocząć zabawę na wyższym poziomie. Amatorska zabawa w terenie to nie tylko 125-tki lub mini-crossy, bo w kolejny sezon – 2021 - marka Barton Motors wjeżdża z nową ofertą prawdziwych dirt bików. MZK 250 otwiera nowe możliwości jazdy w terenie, a 16-konny, 4-suwowy silnik jednocylindrowy dostarczy mnóstwo emocji i wrażeń. Tylko daj się ponieść.

Kochasz błoto? Twoje drugie imię to przygoda, a ulubionym słowem na W****** jest wolność? Dobrze się składa, bo motocykl MZK 250 podziela twoje pasje. Nie straszne mu wyboje i trudny teren. Zastosowano w nim stabilny widelec typu upside down o skoku 235 mm, zapewniający pełną precyzję prowadzenia. Tylny amortyzator zamontowany jest na kiwaku, dzięki czemu zoptymalizowano położenie środka ciężkości motocykla oraz osiągnięto płynność jazdy zarówno po niewielkich nierównościach, jak i optymalną kontrolę prowadzenia na większych wybojach. Konfiguracja podwozia i zawieszenia zapewnia kompromis pomiędzy komfortem jazdy a przyczepnością na każdym podłożu. Barton MZK 250 posiada koła w rozmiarach 21 i 18 cali z przodu i z tyłu – dzięki temu dobór ogumienia na dowolny teren i charakter jazdy staje się łatwy. Zastosowanie typowych, dużych kół terenowych sprawia, że MZK 250 sprawnie pokona każdą przeszkodę i nierówność. Wysoka kanapa wraz z dobrze ukształtowanymi osłonami zbiornika oraz ramą pozwalają przyjąć odpowiednią pozycję, aby po mistrzowsku zapanować nad motocyklem w obliczu dowolnego wyzwania.

detal1.jpg

Odpowiednie zestopniowanie przełożeń skrzyni biegów oraz układu przeniesienia napędu, wraz z zębatką napędową posiadającą 49 zębów, sprawiają, że MZK 250 skutecznie radzi sobie w każdym terenie, a jazda jest intuicyjna. Na tylne koło też nie jest go trudno poderwać. Za bezpieczeństwo odpowiadają hamulce hydrauliczne pracujące na tarczach typu wave o rozmiarach 270 i 240 mm z przodu i z tyłu. Co najważniejsze, hamulce zapewniają odpowiednie wyczucie hamowania do zastosowania terenowego. MZK 250 posiada rozrusznik elektryczny, a w razie potrzeby do dyspozycji zawsze pozostaje tradycyjny „kopniak”. Zastosowana jednostka napędowa CB250D-G to pewniak. O silnikach marki Zongshen można znaleźć wiele pozytywnych opinii. Nie bez znaczenia pozostaje także fakt, że Zongshen współpracuje na zasadzie spółek Joint Venture z  Harley-Davidson oraz Piaggio. Świadczy to o tym, że sercem motocykla nie jest przypadkowo wybrany chiński silnik do kosiarki, a sprawdzony motor.

barton6722_2.jpg

Barton Motors skonfigurował model MZK 250 w taki sposób, aby na wyposażeniu znajdowało się to, co najważniejsze w jeździe terenowej – jednocześnie bez przepłacania za akcesoria, które Tobie mogą okazać się niepotrzebne. W każdej chwili możesz doposażyć swojego MZK 250 o szereg dodatkowych akcesoriów takich jak przedni reflektor z klasyczną żarówką lub w wersji LED, licznik motogodzin, handbary, kolorowe nakładki na szprychy, odjazdowe podnóżki czy tłumik generujący dźwięki rodem z 111 Megawat. Wszystkie te elementy dostaniesz u dealerów Barton Motors oraz w sklepach internetowych - sygnowane marką Moretti Parts.

 

Cena: 6999 PLN

Więcej informacji na stronie Modelu: Barton MZK 250

zobacz pozostałe wiadomosci