Klasyczny motorower powraca
Klasyczny motorower o pojemności 48 ccm, musiał przejść kilka modyfikacji żeby spełnić coraz to bardziej restrykcyjne wymagania normy EURO 4 i po roku nieobecności wraca na polski rynek.
Rok nieobecności pozwolił na dopracowanie szczegółów. Model ten bardzo często można spotkać nad rzeką czy jeziorem, kiedy to wujek stryjeczny postanowi wybrać się na ryby. Nie bez powodu. Praktyczny motorower z pojemnym kufrem z tworzywa sztucznego, do którego pomieszczą się niezbędne wędkarzowi sprzęty to najlepszy kompan na wycieczki poza miasto. Odpowiednio dobrane przełożenia manualnej skrzyni biegów zapewniają płynność jazdy nie tylko na asfalcie.
eżeli chodzi o jazdę po bezdrożach to Ranger Classic w swojej klasie radzi sobie dobrze. Wzmocnione przednie zawieszenie spisuje się lepiej od poprzednika. Z tyłu zastosowano podwójny amortyzator, który nie tylko świetnie komponuje się stylistycznie z chromowanymi elementami pojazdu, ale przede wszystkim jest łatwy w serwisie i korekcie ustawień, dzięki niezabudowanym elementom sprężynująco-tłumiącym. Dodatkowym atutem są felgi szprychowe, które nadają motocyklowi klasycznego charakteru. Stalowe szprychy są wytrzymałe, obręcze nie pękają, a do tego świetnie pasują stylistycznie do Classica. [...]
Całość artykułu przeczytaj tutaj