Scooters 125

Barton Falcon 125

PRICE: 7 999
Dostępna kolorystyka
czarno-czerwony czarno-zielony czarno-niebieski czarno-zolty limonkowy

Falcon 125 is the perfect combination of a stylish design and sporty power. It is a large and comfortable scooter for the most demanding. It comes in two capacities, 50 and 125. In the 125 version, it is even more dynamic and predatory. The large storage capacity, convenient handling, and sleek shapes make it ideal for people traveling around the city. Safety is ensured by disc brakes both at the front and rear. Its sporty shape is emphasized by headlamps equipped with LED elements, a new meter design, and dynamic body lines.

 

SEE WHERE TO BUY TECHNICAL SPECIFICATIONS
TECHNICAL SPECIFICATIONS
ENGINE
CAPACITY
125 cm3
CLOCK AND CYLINDERS
four-stroke, single-cylinder
COOLING
air-cooled
MAXIMUM POWER
7,3 HP / 7500 rpm
STARTING
electric, foot-operated
GEARBOX
automatic
DIMENSIONS AND WEIGHT
LENGTH
1940 mm
HEIGHT
1160 mm
WIDTH
700 mm
AXLE BASE
1365 mm
WEIGHT
118 kg
LOAD CAPACITY
150 kg
WHEELS
FRONT RIM
Aluminum 13"
FRONT TIRE
130/60-13
FRONT BRAKE
hydraulic brake
REAR RIM
Aluminum 13"
REAR TIRE
130/60-13
REAR BRAKE
hydraulic disc
PARAMETERS
FUEL TANK
6l
FUEL CONSUMPTION
3l / 100KM
WARRANTY
2 years

Barton Falcon i N125: testujemy skuter vs motocykl za mniej niż 5000 zł!

Walka o chętnych na zakup motocykli klasy 125 właśnie się rozpoczyna. Ciężką artylerię wytoczyła właśnie firma Barton z  modelami Falcon i N125 kosztującymi poniżej 5000zł.

Wprowadzenie przepisów pozwalających prowadzić jednoślady na podstawie prawa jazdy kategorii B najwyraźniej zrobiły wśród Polaków większą furorę niż ekranizacja „50 Twarzy Greya”. Podobno nasi rodzimi handlarze wyczyścili Europę z używanych skuterów 125cc skuteczniej niż Reksio miskę.

Kilkuletnie sprzęty europejskich producentów będzie można kupić za 4-7 tys. zł. – wszystko będzie zależeć od stanu zewnętrznego, bo przebiegi w wielu przypadkach zapewne zostaną odpowiednio zmodyfikowane.

Alternatywą dla klientów będą nowe pojazdy producentów pochodzących z Azji. Chińskie sprzęty reprezentują taką jakość, na jakiej zależy importerowi. Jeżeli jest gotowy zarobić mniej, płacąc więcej za produkt w fabryce, ale w zamian budować wizerunek firmy dostarczającej względnie solidne pojazdy ostatecznym klientom, to odnosi w Polsce sukces.

Przykładów takich firm w Polsce mamy co najmniej cztery, a jedną z nich jest Barton i jego modele Falcon oraz N125 – ich testy znajdziecie na następnych stronach tego materiału, zaraz pod tabelkami z danymi technicznymi.

Czytaj pełny artykuł