Barton Stratos. Najładniejszy Barton jakiego widzieliśmy?

Do tegorocznej oferty maszyn 125 cm3 marki Barton Motors dołączył motocykl z modnego segmentu neoklasyków – Stratos. To smaczny kąsek dla posiadaczy samochodowego prawa jazdy zainteresowanych przesiadką na własny jednoślad. Nowy model udanie łączy klasyczną formę z nowoczesnymi rozwiązaniami.

Nowy Barton Stratos to niezwykle ciekawy stylistycznie i nowoczesny scrambler klasy 125. Ten sporych rozmiarów (2065/800/1100 mm) motocykl zachwyca prostą formą i wyszukaną elegancją. Oferuje przy tym wysokie osiągi oraz posiada zaawansowane systemy bezpieczeństwa, tak by każda podróż dała użytkownikowi maksymalną przyjemność z jazdy.

Tak przynajmniej twierdzi producent, który podesłał nam informację prasową. O ile dzisiaj na temat osiągów i specyfiki tego motocykle nie mogę się wypowiadać, to mogę powiedzieć Wam jedno: nie widziałem jeszcze tak ładnego Bartona. To oznacza, że zarówno Chińczycy, jak i Polacy zamawiający konkretny motocykl, porządnie odrobili lekcje i sprawdzili czego oczekuje polski rynek. Oczywiście, stylistyka nie zaskakuje jakoś przesadnie – to po prostu modne w ostatnim czasie linie i rozwiązania, ale to dobrze. Ważne, że sprzęt został zaprojektowany ze smakiem i ma szanse trafić nie tylko do starszych osób, które poszukują czegoś eleganckiego, ale przede wszystkim do młodzieży, która szuka modnych linii.

 

Barton Stratos 125

Stratosa zaprojektował francuski designer i jednocześnie czynny motocyklista, co gwarantuje, że walory użytkowe maszyny są przemyślane. Detale w stylu neoretro, pełne oświetlenie LED z „pływającymi” kierunkowskazami czy supernowoczesny wyświetlacz LCD zapisujący prędkość maksymalną i przyspieszenie od 0 do 60 km/h to rozwiązania stosowanie dotychczas jedynie w pojazdach premium. Kolorowy ekran posiada dwa tryby ustawienia jasności oraz wbudowaną łączność Bluetooth. Jednostka napędowa współpracuje z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów. Całość pozwala na osiąganie prędkości maksymalnej na poziomie 110 km/h.

Motocykl 125. Także dla wysokich?

Na pokładzie Stratosa 125 znajdziemy zawieszenie oparte o klasyczny przedni widelec i wkomponowany pod tylną kanapą amortyzator centralny. W standardzie otrzymujemy hamulce z systemem CBS – szkoda, że nie ABS, ale nie można mieć wszystkiego. Z przodu zamontowano dużą tarczę o średnicy 330 mm z trzytłoczkowym zaciskiem, a z tyłu mniejszą, 240-milimetrową, z pojedynczym tłoczkiem. 17-calowe koła oraz ogumienie firmy CST (przód 110/70 R17 i tył 150/70 R17). Producent chwali się wygodną i szeroką kanapą, położoną na wysokości 810 mm. Barton twierdzi, że jest to bardzo ciekawa propozycja w segmencie 125 również dla wyższych kierowców.

 

Barton Stratos 125

Barton Stratos to typowo miejski jednoślad do codziennej jazdy, zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych, szukających oszczędności w codziennym przemieszczaniu się. Motocykl powinien zainteresować przede wszystkim motocyklistów młodego pokolenia, poszukujących połączenia klasycznego, modnego wyglądu z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi.

Stratos dostępny jest w trzech wersjach kolorystycznych: zielono-czarnej, żółto-czarnej i srebrno-czarnej. Jego cena odzwierciedla wysoką jakość zastosowanych w nim podzespołów czy wyposażenia i wynosi jedyne 14 999 zł.

Zainteresowanych modelem Stratos zapraszamy do najbliższego punktu dealerskiego Barton Motors.

Barton Stratos 125. Dane techniczne:

POJEMNOŚĆ: 124,2 cm3

TAKTOWANIE I CYLINDRY: 4T, jednocylindrowy

CHŁODZENIE: cieczą

MOC MAKSYMALNA: 14,3 KM/ 9000 obr./min.

SKRZYNIA BIEGÓW: 6-biegowa

DŁUGOŚĆ: 2065 mm

WYSOKOŚĆ: 1100 mm

SZEROKOŚĆ: 800 mm

ROZSTAW OSI: 1420 mm

MASA: 163 kg

ŁADOWNOŚĆ: 150 kg

FELGI PRZÓD/TYŁ: 3.0X17/4.0X17

OPONY PRZÓD/TYŁ: 110/70-17 / 140/70-17

HAMULCE PRZÓD/TYŁ: tarcza / tarcza

ZBIORNIK PALIWA: 14,5 l

ZUŻYCIE PALIWA: 2,6 l/100km


Zobacz pozostałe wiadomosci