NXT 250L cover foto

2

Lata

Gwarancji

Barton
NXT 250L
Cena:
8 499 zł
NXT 250L cover foto

Barton NXT 250L

NAJLEPSZY STOSUNEK MOCY DO CENY

Dopracowana konstrukcja, dynamiczny silnik, a do tego ta cena... 

Barton NXT 250L teraz w zupełnie nowej odsłonie. Projektanci Bartona biorą do serca każdy przychylny i nieprzychylny komentarz, następnie wyciągają wnioski. Tak jest i w tym przypadku. Nowy NXT250L to nie tylko nowe malowanie, ale także dłuższa o 190 mm rama, zapewniająca większą stabilność i komfort prowadzenia.

Lubisz dobrze bawić się w offroadzie, ale jeszcze nie jesteś profesjonalistą? Masz ambicje do podnoszenia swoich umiejętności? Szukasz motocykla, który zaoferuje osiągi odpowiednie dla średniego doświadczenia, zapewni radość z jazdy na długi czas, a jednocześnie połączy trwałość konstrukcji z przystępną ceną? Barton NXT250L jest motocyklem właśnie dla Ciebie!

Duża 250-tka otwiera przed Tobą nowe możliwości poznawania offroadu. Wsiadając na NXT 250L, nie odczujesz znaczącej różnicy względem NXT 300, za to odczujesz sporą różnicę w portfelu!

NXT 250L jest motocyklem crossowym z prawdziwego zdarzenia, idealnie dopasowanym do wymagań motocyklistów początkujących i średnio zaawansowanych. Napędzany jest 1-cylindrowym silnikiem 4-suwowym z renomowanej fabryki Zongshen (która produkuje także dla kilku wiodących marek motocyklowych). Posiada dopracowany gaźniki oraz generuje moc 16 KM – taka wartość pozawala świetnie trenować technikę jazdy. W czerpaniu przyjemności z pokonywania ścieżek offroadowych usianych przeszkodami, czy w ulepszaniu trajektorii okrążeń po torach MX lub Enduro, pomoże dopracowane podwozie, sztywna rama i aluminiowy wahacz. Koła mają typowy rozmiar 21/18 cali, hamulce to tarcze o średnicy 260 i 240 mm. Początkujący jeźdźcy docenią także ogromną zwinność i poręczność przy każdych prędkościach. Odpowiednio miękko zestrojone zawieszenie poprawi pewność siebie w każdym terenie.

Motocykl NXT250L cieszy nie tylko podwyższoną jakością wykonania, ale także swoim wyposażeniem. Fabryczny bagażnik pomoże zabrać ze sobą akcesoria lub mały bagaż potrzebne w offroadowej eskapadzie, a dopasowany reflektor oświetli drogę nawet podczas nocnych eksploracji. Przemyślany układ dźwigni nożnego rozrusznika sprawia, że „kopniaka” nie trzeba demontować do wygodnej jazdy. Wybierając NXT250L nie musisz przejmować doborem akcesoriów – takie elementy, jak chwytaki opon oraz klamki-niełamki znalazły się już na wyposażeniu standardowym.

Przekonaj się sam, jaką przyjemność z jazdy oferuje Barton NXT250L. A jeżeli jesteś zaawansowanym zawodnikiem, sprawdź też wyższy model:

NXT 300.png

Testy i recenzje

Barton NXT 300 i NXT 250. Adrenalina za rozsądne pieniądze
Barton NXT 300 i NXT 250. Adrenalina za rozsądne pieniądze
Barton NXT250 lub NXT250L – cross dla początkujących w super cenie!
Barton NXT250 lub NXT250L – cross dla początkujących ...
Szkolenie offroadowe Track Academy na crossach NXT? Motovoyager mówi - Pewnie!
Szkolenie offroadowe Track Academy na crossach NXT? Motov...
Jak TANIO sprawdzić Czy OFFROAD jest dla MNIE? Barton NXT 250
Jak TANIO sprawdzić Czy OFFROAD jest dla MNIE? Barton NX...
Dane techniczne
Silnik
Pojemność
250 cm3
Moc maksymalna
12 kW / 7500 obr./min.
Taktowanie i cylindry
4T, jednocylindrowy
Rozruch
elektryczny/nożny
Chłodzenie
powietrzem
Skrzynia biegów
Manualna, 5-biegowa
Pokaż więcej